Na ciepło, bez gotowania.

 Jak szybko zrobić owsiankę bez gotowania? Do tego jeszcze, żeby była ciepła! Jesienią czy też zimą wersja jogurtowej owsianki, która sama zagęszcza się nocą w lodówce nie wchodzi w grę… poranki są naprawdę chłodne. Postanowiłam wypróbować całkiem szybki sposób na przyrządzenie ciepłej jogurtowej owsianki w kilka minut, bez gotowania jej w rondelku. Wystarczy wymieszać płatki z dowolnymi dodatkami – świeżymi daktylami oraz wiórkami kokosa i zalać gorącą wodą. Dodać banana, migdałowy jogurt sojowy i orzechy, a może też czekoladę do tego? Jestem na tak! Szybkie, pożywne i pyszne śniadanie gotowe 🙂 Owsianka z wodą wcale nie musi być niesmaczna, przekonajcie się. Jest gęsta, kremowa i zdecydowanie warta polecenia.
DSC_000211
DSC_000411-horz1
kokosowo-migdałowa owsianka jogurtowa z bananem, daktylami podana z gorzką czekoladą oraz migdałami, nerkowcami i orzeszkami ziemnymi
coconut-almond jogurt oatmeal with banana and fresh dates served with dark chocolate, almonds, cashews and peanuts
Składniki:
  • 6 łyżek płatków owsianych
  • łyżka wiórków kokosowych
  • 4 spore, świeże daktyle
  • ok. 1/2 – 3/4 szklanki gorącej wody
  • 3 spore łyżki jogurtu migdałowego (tu: sojowy, bez cukru)
  • dojrzały banan
  • dowolne dodatki: gorzka czekolada, orzechy, bakalie
Płatki wymieszać z wiórkami oraz wypestkowanymi i posiekanymi daktylami. Zalać gorącą wodą i odstawić aż ją wchłoną. Banana rozgnieść na mus, wmieszać razem z jogurtem do owsianki. Dodać dowolne dodatki i podawać. Smacznego!
 Kolejne zmiany w życiu. Tym razem już „na stałe” – nowi lokatorzy, nowy pokój, kuchnia, łazienka… Czas się w końcu przyzwyczaić, zabrać w pełni za naukę i wbić w studenckie życie. Dziękuję Wam za kciuki!
Tak, wiara czyni cuda. Nie trać sił, działaj, spełniaj marzenia, a na pewno Ci się uda 🙂

Miłego dnia!